Home Alone...



Idag är det natt-pass för min älskling....18.00-06.00

Suck...tråkigt när han jobbar natt...men det är inte så ofta men ändå....svårt att somna när han inte finns bredvid!
Men iofs så får jag ju HELA sängen för mig själv så.....hm....har kanske ändrat uppfattning nu.  (NOT!)

Fått mail från tjejerna i klassen....vi ska försöka få ihop en fika.
Alla jobbar olika...bor olika långt bort...mm....
Men allt ordnar sig!

Saknar dem faktiskt.....känner det ibland när jag sitter på rasterna.
Fan vad trött jag är på höga fisar som alla garvar åt....alla "Fiffi-skämt!....allt bröt!

Vet inte om det beror på att jag blivit äldre men jag tror det beror på den förändringen jag gått igenom under min skoltid på GTC.
Det är nu jag ser hur de andra i klassen uppfattade mig när jag började skolan....!
Hemskt att säga men: FY FAN!!!!

Men det underbara med allt är att jag själv inser det nu....det gjorde jag inte innan!

Saknar som sagt tjejerna....Grattis Cattis förresten till segern. Örebro tog 3 p häromdagen!
Har inte fått uppleva det än med ÖIS men det kommer förhoppningsvis...hi hi!

Saknar killarna med...många av dem iallafall...vissa mer, andra mindre!
Robban saknar jag mest...PUFFEN!
Jethro & Mattson träffar jag ibland i fabriken...skönt att ha dem "hemma".

Åsa ringde igår...jättekul var det att prata med henne! Mamma-Åsa!!!

Jag & Åsa

Näe...gud jag bara blajjar....

Snart är det Greys på kanal 5. UNDERBAR SERIE!! I love!!!

Ha en bra dag alla!!!

kram

Kommentarer
Postat av: skribble

tror inte du någonsin har suttit å garvat åt någon som sitter å fiser, alla "fiffi"-skämt eller uppskattat allt bröt runtomkring dig....att du e trött på det beror inte på att du har blivit äldre lr att du har gått i skolan utan det beror på att du har fått vara ifrån gubbdagiset "volvo" och istället fått förmånen att umgås med normala människor som kan läsa och skriva och inte bete sig som svin. Du är den gamla vanliga vera...fråga våra vänner :)...

2009-05-14 @ 02:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0