Jenny med familj....


Här är Jenny & Christian!!!


...är påväg ut ur skogen!!!!!!!!!!! 
JIPPIE!

På onsdag skriver de på för den nya tomten i Hallerna.
Lämnar Svartedalen bakom sig & entrar civilisationen!

De var påväg ner till Torslanda för ett tag, hade hittat en tomt där men...hokus pokus...så hade de bokat en tomt på Hallerna.

jag tycker det ska bli askul. De behöver lite medvind nu....
Det är som Jenny själv skrev på sin blogg att man kan alltid ta bilen när man ska hälsa på nån MEN då är det EN TIMMES bilfärd fram & tillbaka nästan....plus att hon ska trycka in 2 barn i bilen med.
Det är ju samma argument för mig själv...blivit arg på mig själv att jag inte tagit mig tiden att trycka in barnen i bilen & dragit ut till Jenny....men det känns för långt bort & så kommer man på ursäkter.
Förlåt gumman!!!

Jag tycker det ska bli kul för nu är honinte bunden av att  C eller Jessica ska hämta henne om vi ska ut eller ha tjejmiddag. Hon kan gå, cykla eller ta bussen.
Kan bara tänka mig vilken frihetskänsla.

Och Tindra & Alicia kan leka mer...de går på samma dagis & leker där ibland men detta blir annat. Jag vill gäna att mina barn ska bli kompisar med mina vänners barn.
Mathilda & Tindra leker bra....& Saga men hon bor ju i Skellefteå numera så.....! suck
(Fan vad jag saknar dem!!!)

Nåe hoppas nu att de kan enas om ett hus som ska stå på tomten oxå så blir allt tipp-topp!

Jenny...glöm inte att det är INGET tecken på svaghet att be om hjälp!!!! Det är tvärtom ett tecken på styrka.
Så våga be om hjälp om Ni behöver. Det är det vänner är till för....

kramar
  Här ska de bo!!                                 
Bilden snodd från Jennys blogg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är söt! :-) Det ska bli kul att komma in till Stenungsund. Tror att mina barn mår bäst av det, och jag med för den delen. Vi saknar nog det sociala livet mer än vad vi velat erkänna. Hoppas bara att allt går i lås nu med.

2009-05-19 @ 13:02:50
Postat av: Josephine

hej, allt bra idag ? :)

2009-05-20 @ 08:56:55
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0