Lyckat värre




I lördags var det dags för mitt & Helenas 30 års partaj....med Miami Vice tema!

HUR LYCKAT SOM HELST!!!!

Vi var 28 st....ALLA hade klätt upp sig i 80-tal!
Så roligt!!!

Vi hade välkomstdrink....mat.....poängpromenad...lekar....öl...vin...sprit...gin...musik...dvd med Miami Vice...
VI hade ALLT kan man säga!  =)

Bästa var när (jag tror det var Gita) kom fram till mig & sa.

"- Jag trodde kl var 2...men den är 4. Är det okej att åka hem???"

Tiden bara flög iväg....alla var kvar jättelänge. Ingen åkte till Baden eller nämnde Baden
LYCKAT!!!!

Inte lika lyckat dagen därpå när jag & Helena möts upp kl 12 för att städa....som tur var hade vi röjt mycket dagen innan men det var ju ändå att göra.

Men det gick fort.......

TACK ALLA UNDERBARA VÄNNER FÖR ATT NI KOM & FESTADE AV VÅRT STEG IN I VUXEN VÄRLDEN!!!!!

puss puss




Lite underbara bilder på våra gäster......


                

Kommentarer
Postat av: kicki

hahahahahahhaha de är bara ni två som tar på er något sånt frivilligt ;) ni är ju bara för underbara..! saknar er :D

2009-05-13 @ 00:09:46
URL: http://kickmick.blogg.se/
Postat av: mia Johansson

Det var skit kul!!! men jag åkte redan vid 2.30, sorry för det men det var liksom dax då...

2009-05-15 @ 18:38:28
Postat av: Josephine

Hej! Råkade komma in på din blogg när jag sökte på Miami vice. Ska oxå på 30-årsfest med samma tema. Vet du vart ni fick tag på den rosa byxdressen som är på bilden?? Har letat efter en sån!! Med vänlig hälsning, Josephine

2012-05-22 @ 14:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0