Sluss-gubbarna...& Jimmy!!



...helt underbara. Saknar dem mycket!
Speciellt gubsen på Fl.21...

Fick höra idag av Vesa att de läser min blogg...söta goa gubbar.
Jag blev glad..& överraskad. Trodde inte de ville läsa de jag skriver men så var det...

Det spelar ingen roll att jag är på Del 3...när man kommer ner till dem känns det som hemma. Som om man inte är nån annanstans utan hos dem.

De är alltid lika glada...de flesta....vissa visar det inte...men jag vet hur de funkar & vet att de är glada att se mig fast de inte visar det...ha ha!!
Och andra (Jimmy) känner man av med en gång...bamsekram & puss på kinden.
Glömmer aldrg när vi skulle ut med avd & vi hade bokat platser på Heden..det var under VM tror jag...2006 var det iallafall.
Jag hade vart mammaledig med Tindra så jag hade inte träffat gubbarna på ett tag men hade blivit medbjuden.
Jag mötte upp Ärna & några till i stan för att ta några öl innan....sen gick vi bort till Heden för att möta upp de andra.

OG-ligan (Orutinerade Gubbar)....hade var hemma hos Jimmy & Bettan innan....Jimmy var ap-rak...de andra kunde iallafall stå upp...Jimmy hängde!
När han får se mig kan han "gå"...slänger sig runt min hals & ger mig en riktig blöting på munnen & säger:
"JAG BEHÖVER NYA SULOR!!!"

...inte hej eller kul att se dej..utan han behövde nya sulor! ha ha!

Vi har haft många skratt åt denna mannen....grym är han. Oh lågt blodsocker har han. Oh kort stubin, näst intill obefintlig kan man säga! Alla är amatörer om de inte gör som han tycker att de ska göra.
UNDERBAR!!!   ..om man känner han.
GALEN!!!!   ...om man inte vet hur han funkar!

Många galna minnen har det blivit....& jag skulle inte byta bort dem!
Goa gubbar som man kan ha hur kul ihop med som möjligt.....!

SAKNAR ER...så nu vet Ni det!!

Puss på Er.


Ps.
Erlandsson: Logga INGA punkter mot Del 3 Fl.22!!!!   ....hi hi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0