Stöttepelarna...

Det känns fördjävligt att dra upp töserna på morgonen kl 05.00 för att de ska åka till farmor & farfar eller till Camilla.
Bara för att jag måste till jobbet!!!

Intalar mig själv hela tiden att det blir bättre till hösten...men det blir det ju inte heller!
De måste ändå upp kl 5.00 för att leveras till antagligen farfar!!  *suck*

Jävla kommun som drog in Nattis på dagis.
De kunde väl iaf ha kvar så man kunde lämna kl 05.30....då kunde man lämna i pjamas...ungarna kunde fortsätta sova.
Men icke!!!  IDIOTER!!!!!!!!!!!

Vill ge mina/våra stöttepelare ett litet inlägg i min blogg för att visa hur mycket det betyder.
För det gör det...betyder otroligt mycket!


Tack Farmor & Farfar


....tack underbara lillasyster...


tack mormor & morfar...
   

.& tack familjen Kjellberg!!!




Ni är guldvärda!! Vill bara att jag vet inte hur jag ska kunna återgälda det bara.....men Ni får kräva tillbaka!
LOVA!!!!!!!!


Älskar er alla!!! puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0